Velkommen inn til meg...alltid hyggelig med besøk

tirsdag 26. oktober 2010

Oppussing av stue..

 Jeg har fått stua mi mala i en lysere farge, tak og vegger fikk ny farge. Og veggen bak vedovnen fikk fargen lysegrå. Som en ser så måtte alt ned fra vegger å tak......
 men det ble ganske flott til slutt. Noen ting fikk ny plass og noe nytt ble funnet fra en annen plass i huset!!!!
 litt tekst ble satt opp litt rundt omkring, det er jo så mange flotte tekster å velge mellom. Mine tekster er ifra Panduro hobby.....se HER

 Her ser dere den grå veggen, bak ovnen.....har ikke helt bestemt meg, hva jeg skal henge opp på veggen der??

Et lite bord ble henta inn fra garasjen, og ble mala hvitt!!! Passet bedre inn da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...